Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Εκείνες οι μοναδικές στιγμές..

Ξυπνάς στην αγκαλιά του και τον κοιτάς για λίγη ώρα. "Μακάρι να κρατούσε για πάντα" σκέφτεσαι. Αλλά δε θα κρατήσει και το ξέρεις. Γι'αυτό ζεις για την στιγμή. Γιατί όλα είναι στιγμές, κάποιες μοναδικές, κάποιες ξεχωριστές και κάποιες πάλι άσχημες. Αλλά τώρα δε σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο πάρα ο άνθρωπος σου που μόλις άνοιξε τα μάτια του και σου χαμογελά. Του δίνεις ένα γλυκό φιλί και μπαίνεις για μπάνιο. Πριν προλάβεις να ξεπλύνεις τα μαλλιά νιώθεις τα χέρια του να σ'αγκαλιάζουν πάλι και δε μπορείς παρά να λιώσεις από αγάπη.. Τον κοιτάς πονηρά και τον τραβάς κάτω από το ζεστό νερό. Δε θέλεις να σου κρυώσει. Και να σου πάλι αυτό το αίσθημα, γιατί να μην είναι το κάθε σου πρωί έτσι; Όμορφο μα πάνω απ'όλα αληθινό.. Με βαριά καρδιά τον αφήνεις και τρέχεις να ετοιμαστείς γρήγορα. Έχεις αργήσει για ακόμη μία φορά αλλά άξιζε τον κόπο. Φτιάχνεις καφέ, πίνεις δύο γουλιές και του τον δίνεις. "Σ'αγαπώ, φιλιά" ψιθυρίζεις και φεύγεις.. 

*Θα χαμογελάς για το υπόλοιπο της ημέρας αλλά κανείς δε θα ξέρει το γιατί..

Μην ξεχνάς να χαμογελάς.. 
Κλεονίκη

13 σχόλια:

  1. poli omorfa kleoniki mou ...diabasa arketa post kai m enepneuses na parw tin apofasi na moirastw kai egw tis skepseis mou p kairo tr thelw alla anarwtiemai an kapoia pragmata prepei na paramenoun skepseis... :/

    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιες σκέψεις αν νιώθεις τόσο πολύ την ανάγκη να τις μοιραστείς καλύτερα να το κάνεις.. Γιατί δεν μπορούμε να τα κρατάμε όλα μέσα μας!! :)
    Χαίρομαι που σου αρέσουν όλα όσα γράφω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. love this pic! ::D i was wondering if you would like to follow me on gfc and bloglovin... i will surely follow you back! Let me know! :D
    fashion blog miriam stella


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και αυτό το blog Κλεονίκη μου!!!
    Μου άρεσαν πολύ τα γραπτά σου και μπορώ να πω πως πολλά με εκφράζουν!!!
    Τα φιλιά μου!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέχασες τη στιγμή που μυρίζεις το άρωμά του στο λαιμό του... ατελείωτη αίσθηση 'θέλω να μείνω εδώ για πάντα'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά τα χαμόγελα που κανένας δεν ξέρει γιατί πόσο μου αρέσουν..
    Πολύ όμορφη ανάρτηση.. Πόσες φορές δεν τα έχουμε νιώσει αυτά που περιγράφεις!Είναι κάποιες στιγμές που θες να παγώσει ο χρόνος..
    Και να συμπληρώσω από το παραπάνω σχόλιο με το άρωμα.. Και το άρωμα στο μαξιλάρι που το πάτε;; Αυτά τα αντρικά βρε παιδί μου λες και είναι βαλτά..κρατάει η μυρωδιά τους πολύ παραπάνω.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν ένα μήνα, μου έστειλε μήνυμα το αγόρι μου και μου είπε ότι τα ρούχα του μύριζαν το άρωμα μου και εγώ είχα το μαξιλάρι να μυρίζει το δικό του.. Εντάξει, καλυμμένοι και οι δύο χιχιχ

      Διαγραφή
  7. love this pic! ::D i was wondering if you would like to follow me on gfc and bloglovin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* If u wanna we can follow each other , just follow me and let me know ! I will follow u back as soon as it possible.

    ΑπάντησηΔιαγραφή